Saturday, January 30, 2010

生病了

今個星期開始單獨返學,返了3日學,星期三爸B終於忍唔住跟車同妹妮去返學。因為老師在開學初期誤會妹妮最大個又喊得最多,雖然yayaGigi已話過老師知妹妮在班中雖然最大隻但年紀最細,爸B仍然想替妹妮平反,並叫老師多D照顧她。爸B話同老師傾完後,妹妮可能知道爸B要離開,妹妮突然別個臉走埋張枱度,爸B仲以為妹妮咁寸唔啋佢走去玩,點知原來妹妮走埋去枱係去攞紙巾,另番轉頭已經開始扁扁咀印眼淚。唉,聽到都覺得個畫面好陰功呀。

放工買個天使蛋糕tum下妹妮開心啦。


點知夜晚妹妮就病倒了,星期三晚妹妮開始發燒,又突然嘔一餐。對上一次發燒係舊年年初一呀,我地初一流流走去醫院睇醫生呢。妹妮好怕嘔,可能怕污漕,又或者好辛苦,每次嘔親都大喊。發燒可能好口乾,又自動會不停飲水。除左發燒,嘔,仲流鼻水,咳,數得出的傷風感冒病徵都齊晒。



星期四一早去睇醫生,妹妮因為發燒個臉豬仔紅卜卜,不過無胃口臉仔又再尖了。


雖然成要玩醫生遊戲幫我用聽筒聽心口,就算話佢去睇醫生都好似好開心咁話see doctor。不過次次一見醫生個樣就會喊,所以今次我睇先,等妹妮睇住醫生點幫咪me睇病,到佢時無咁驚。果然work喎!

妹妮見到醫生用聽筒聽咪me,其實都無咁驚,不過坐到埋去仍然扁扁咀。。。不過咁全程都無喊過的!醫生先摸下佢頸仔,又按下肚仔,仲捉住妹妮隻手仔等佢自己按番自己個肚,之後睇喉龍,耳仔,好叻女呢!

下晝又發過燒,一發燒就成頭大汗。


星期六,仍然係on and off 咁燒,不過我地仍然一早出門食早餐,見妹妮精神一D,yayaGigi幫妹妮扎個芭蕾舞頭...好似人地去跳舞一樣,妹妮呢個髪型都幾靚女吖!!


係咪似模似樣

好似跳‘吧呢’D女仔呢?唔知幾日有機會比妹妮學下‘吧呢’呢?

嗲D,快D比我學啦!!

自己都覺得自己靚女,忍唔住要照照鏡。

食早餐時見到phone哥哥,可能好耐無見,但唔知點解用咁凌勵既眼神掘住人?


食左幾日藥都無點好轉,仍然on and off的發燒,星期日放假就成家一齊去睇醫生去。今次成家一齊去醫院睇,之前妹妮睇過呢個兒科,不過可能因為方便又或且我地D感冒係小兒科,爸B同我都被安排一齊睇。咁我地又比醫生睇先,等妹妮relax D。

點知埋到位又開始眼濕濕,不過無大叫大喊都係進步了

之後猛話要飲milk milk,便買了低糖維他奶比佢試飲,都係飲得小半盒。



三個人三包藥,妹妮足有5樽藥水!好彩全部都算‘好味’,飲落都無掙扎。

臉豬仔仍然紅卜卜

不過已經活潑好多,生猛番晒!快D好番啦。

No comments:

Post a Comment