Tuesday, June 22, 2010

2Y9M+Jessie生日會

呢排真係好忙,搞到成日都update唔到,灰!
連妹妮2Y9M生日都無時間同佢去玩下慶祝下。

又大一個月,不過生活上無點改變。之前買左個飲水樽諗住會戒奶樽飲奶,但係用左兩日又用番奶樽。而家仍然係3奶兩飯/麵,朝早想比其他野佢食代替飲奶,但比個包佢,每次都係咬兩啖就行開。平時食晏同晚餐卻又可以成碗食得晒!!

發展方面其實無點特別顯注改變,係多野講囉,永無停口,識同你對答,有問必答,唔識的話會諗一陣然後話I dono。又識表達自己意見,又可以講番所發生過既事,記性都好好。

如想咁古靈精怪,扮鬼扮馬,不過我發現佢真係開始怕醜!見到陌生人就會呢埋去我地後面,叫極都唔肯開聲叫人,只肯揮手扮矜恃。係屋企就開籠雀咁we嘩鬼叫!

好彩2Y9M生日當日要返音樂班,去到商場yayaGigi帶妹妮去睇下鞋(可能佢自己想買)點知妹妮走去小童鞋corner執左對鞋,又話要試,試完仲話want to show to mami and daddy! -__-" yayaGigi話呢對係last一對,個老板話係堅迪士尼貨,仲由$180減到$50,所以yayaGigi就買左比妹妮,仲即刻著埋去行街市潻。據yayaGigi話鋪頭有好多迪士尼鞋仔,不過好彩妹妮識揀揀著對有大減價,正價就唔會買了。我又覺得對鞋都幾靚噃,比我都會揀呢D色而唔揀粉紅色喎,不得不讚妹妮有taste呀!!


講番上星期5(6/18),校車個auntie Cherry個女開生日會邀請妹妮去,我地好小有生日會去,有人請硬比面出席啦!

點知遲左15分鐘但係主人家都未到!我地唯有係會所內搵野玩

唯有入去playroom玩完,嘥下時間啦

聽到主人家到了,同埋其他一齊早到左既小朋友一支箭咁著番鞋出去

妹妮等到好心急,猛話I want to go to party!!!  我夠知啦,弊在主人家都未出現嘛

終於都到了!!!妹妮即刻同auntie Cherry say hi 先

同壽星女Jessie影番張合照先啦

一入到房就hyper,玩埋體操-__-"


全部食物由auntie Cherry自家製架,而且都好好味,我地當晚飯食埋潻


大部份細路都係4﹣7歲,大家都係自己同自己玩,大個D的都有幾個一齊玩。妹妮就有個波波就夠,自娛一番。

著左新鞋仔去party呀,一雙豬腳仔。

無耐見到auntie Cherry攞個咪出黎仲話I want to sing潻,於是搶左個咪盡情唱,唱左幾首首本名曲,又唱生日歌比Jessie聽,Jessie又唱比自己聽,一齊jam歌。

真係好有勇呀,奇在一D都無怕醜噃

嗱嗱,唱生日歌同人賀壽喇,仲好似開演唱會咁同人揮晒手潻

嘩,stitch生日蛋糕呀,好得意呢

個個細路見到個蛋糕都好似馬蟻嬲蜜糖一樣走晒埋去

同Jessie影相,我要成日叫住don't touch!驚佢一手叉去個蛋糕呀。

大合照!


成班細路都想去吹爉炾

分到蛋糕硬係食番夠本啦

之後又追住人要搣人個鼻,呢個女仔大妹妮一年,但係都無聽佢講過一句野,妹妮係咪真係好多口呢?

玩到差唔多9點,我地又要bye bye了,臨走同Jessie,auntie Cherry及Jessie爸合照,多謝邀請呀。



No comments:

Post a Comment