Tuesday, June 15, 2010

weekend


去完公園仔都攰到死,於是成日都吽係屋企坐,無出街了。妹妮鐘意食士多啤梨,今日見到大大粒就買左一盒。

一齊食

妹妮個樣好搞笑呀。

下畫表弟黎玩,不過妹妮當佢係玩具係咁磋圓㩒扁多D。

成日捽表弟塊面,愈捽愈high。

都係著蝴蝶戰衣high D!一著就唱歌,一唱就重覆唱十次八次先停到口。

著到蝴蝶咁靚都會去煮下野食同切下野

仲好乖呾捧餐比爸B同我食潻,不過我問可唔可以食爸B個碟時,佢話 : No, its not yours! ....哦,知道madam。

妹妮 : 嗱,呢碟係你既!

下畫yayaGigi同妹妮一齊整啫喱,妹妮好興𡚒咁走埋黎嗌醒午睡中既我話 mami, i make jelly!!! 不過yayaGigi無影低相,唯有食時影番啦。妹妮仲話要睇住D啫喱pang pang咁左右shake。


*********

第朝一早去飲茶,妹妮除左鐘意搣elbow外,而家要玩唧爹D個‘格啦底’

未飲完茶已經叫住要去公園玩

妹妮叫呢個driving。

係咁跳上跳落,真係精力無窮,你攰到爆佢都仲有大把精力!

好彩爸B尚有一點精力同妹妮fing

玩完我地話要bye bye playground,每次妹妮都好順攤好聽話,話要走就跟我地走,算係好乖喇!


1 comment:

  1. 妹妮真係精力充沛,犀利過男仔.....
    Happy Father's Day to 妹妮爸.
    [版主回覆06/22/2010 08:37:00]代爸爸多謝你!哈哈,佢除左個性別係女仔之外,都無邊樣似女仔架,成個男人頭咁

    ReplyDelete